Pazartesi-Cumartesi 09:00-19:00 Pazar Kapalı

Rezervasyon Yap

Rezervasyon yapmak bir tık uzağınızda!

Whatsapp İletişim

Hemen İletişime Geç

Pazartesi-Cumartesi 09:00-19:00 Pazar Kapalı

Rezervasyon Yap

Rezervasyon yapmak bir tık uzağınızda!

Kanal Tedavisi ile ilgili görseller.

KANAL TEDAVİSİ

İlerlemiş diş çürüklerinin diş sinirini, özünü enfekte etmesi veya dişin travma sonrası sinirinin hasar alması sonucu, diş kök ve sinir kanallarının enfeksiyondan ve bakterilerden arındırılarak dişin tekrar sağlıklı bir şekilde kullanılabilmesini sağlayan bir tedavi seçeneğidir.

KANAL TEDAVİSİ ESNASINDA AĞRI DUYAR MIYIM?

Tedavi öncesi size uygun anestezi ve analjezik kullanımı ile ağrı duymamanız sağlanır. Ağrısız bir tedavi süreci ile tedavi konforunuz arttırılır.

KANAL TEDAVİSİ NE KADAR, KAÇ SEANS SÜRER?

Tedavi süresi ve seansı ilgili dişin durumuna ve kök sayısına görede değişmektedir.
Ortalama bir kanal tedavisi 45 dakika ile 1 saat arasında sürmektedir. Güncel yaklaşımlar ile enfeksiyonun yaygın olmadığı durumlarda genellikle tek seansta tedaviyi noktalamaktayız.

SİNİRİ ALINAN BİR DİŞ, TEDAVİDEN SONRA AĞRI YAPAR MI? BU DURUM DİŞİN İÇİNDEKİ SİNİRİN KALDIĞINI MI GÖSTERİR?

Kanal tedavisi ile enfekte olan sinir alınır, kök kanalları genişletilip uygun solüsyonlarla temizlenir. Bu durum bazı vakalarda işlem sonrası ağrı , şişlik, dişin üzerine bastırıldığında hassasiyet gibi şikayetler oluşturabilir. Başarılı bir kanal tedavisinde takip eden birkaç gün içerisinde şikayetler ortadan kalkacaktır.

Kanal Tedavisi ile ilgili sorularınızın cevabını bulamadıysanız lütfen bizlerle whatsapp, e-mail veya kliniğimize gelerek iletişime geçiniz. Sağlıklı günler dileriz.

Kanal Tedavisi için randevu almak istiyorsanız lütfen Randevu Al'a tıklayınız

HAYALİNİZDEKİ GÜLÜŞE KAVUŞMAK MI İSTİYORSUNUZ ?

Hayalinizdeki gülüşe kavuşmanızda yardımcı olalım. Aklınızdaki tüm soruları cevaplamamız için lütfen bizlerle iletişime geçiniz.